четвъртък, 4 юли 2013 г.

Продукти на Himalaya

Здравейте приятели,
малко се забавих тези дни, затова бързам да ви изкажа кратки отзиви за два продукта, които ползвам от известно време - маска за лице и ексфолиант, който тествах от опаковка за еднократна употреба на марката Хималая. Повечето от вас са чували за нея и са ползвали поне един продукт от гамата, която е повече от достъпна като цени. Съотношението цена-качество също е приемливо с някои уговорки.
Това са вторият ми и трети опит с продукти на марката след първият неуспешен крем за пъпки, от който не бях никак доволна. Този път обаче стоят малко по-различно нещата.
                                                                                                  
Маската се води за комбинирана до мазна кожа на предната страна на опаковката, но отзад според етикета на български е само за мазна/друго не пише/. Другото интересно е, че пак според описанието на бг трябава да се смеси с вода до получаването на фина каша. Което на мен ми се стори доста странно, при тази готова маска в туба от 75 мл до сега не бях попадала на такова нещо. Добре, че прочетох отзад и оригиналното описание на английски, в което не се споменава нищо такова!               
Маската не ме очарова, но и не ме разочарова. Харесва ми действието, което има на моята кожа, не знам дали е оптималното, но сякаш има ефект, кожата ми изглежда по-добре, почистена и освежена.

Много съжалявам, че снимката не се получи добре.
75-те мл. са едно от предимствата на маската, но недостатък, ако може така да се нарече е срокът на годност от 6 месеца след отваряне. Предполагам, че в този срок няма да съм я оползотворила.
Друг вид недостатък за за съжаление са двата парабена, които видях в състава чак след като се зачетох отзад, докато вече пишех публикацията.
Все пак реших да го отбележа и да оставя написаното за да вземе всеки сам за себе си решение дали заради това ще пренебрегне този продукт. Още един минус е и силно парфюмираният аромат.

->->->
Другият продукт на Хималая е почистващият ексфолиант Neem Scrub за нормална до мазна кожа. Цялото съдържание на тази уж еднократна опаковка е разделено на половина, а всяка половинка стига за около 3 пъти. Консистенцията е кремообразна с едри частички, които малко ми дрящат, но не е голям проблем за мен това. Аз лично съм доволна от действието на моята кожа в рамките на опита, който имам с това количество.. И тук откривам обаче същите 2 парабена в съставките. Трябва да обръщам повече внимание на тези неща в магазина. От дълги години следя най-стриктно за срока на годност/е понякога забравям/, но за съжаление в съставките нямам навик да се задълбочавам. Споменавам тези неща за хората, които много държат да няма вредни съставки в козметиката им.

До скоро!

2 коментара:

  1. И аз в момента пробвам продукти на тази марка и съм със смесени чувства :)
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...