четвъртък, 10 октомври 2013 г.

Нови продукти 5

Здравейте,
накратко ще ви споделя за още няколко нови продукта, които си взех наскоро.

Спирала за мигли L'oreal Million Lashes Excess - не помня някога през живота си да съм ползвала спирала на L'oreal/срам не срам, защото са сред най-популярните в средния ценови клас/, затова съм изключително обнадеждена след две неуспешни, които взех на скоро, тази да оправдае очакванията ми.
Две мицеларни води на Avene и SVR - като фенка на мицеларните води обичам да тествам нови и тези в опаковки по 50 и 100 мл. ми се сториха чудесна идея.
Крем-душ Palmolive - както казах веднъж харесвам продуктите за баня на тази марка, надявам се и този да не ме разочарова.
Pearl Essence Mask Purederm - маска с перлена есенция, ентусиазирана съм за нея доста:)

И последно придобих кремът за първи бръчки на Decleor от сп. Grazia.

Това е за сега, за спиралата на L'oreal ще пиша отделно, както и за крема на Decleor. На мицеларните води също смятам да направя съпоставки. Ако нещо друго ви интересува, ще се радвам да отговоря на въпросите ви.
До скоро!

4 коментара:

  1. И ти имаш интересни покупки, ще чакам отзиви :)

    ОтговорИзтриване
  2. Всички покупки ми допадат и бих закупила и аз! Би ли казала дали ти харесва кремът за първи бръчки...така му се чудих на това списание този месец!
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, аз не съжалявам, че го взех. Засега съм доволна доколкото ми е приятен за употреба и не намирам нещо кофти в него, но за резултати е още рано, а иначе ще има специална отделна публикация и за него, така че повече подробности по-нататък:)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...