вторник, 27 август 2013 г.

Любим продукт: Manhattan Clearface Powder

Плюс коректорът от серията.


Здравейте отново!
Отдавна исках да ви запозная накратко с поредния продукт, без който не оставам и който ползвам от много години. Това е добре познатата на всички антибактериална пудра на Манхатън, в цвят 70 Vanilla. Тя е от дълги години на пазара, но от скоро цялата серия Clearface е с обновен дизайн на опаковките и според мен е към добро. Конкретно самата пудра аз я ползвам за матиране, когато ми лъсне лицето/в Т-зоната/ или за да фиксирам грима/под очите да речем/. Самостоятелно не ми харесва как стои на моята кожа.
Чела съм много положителни и отрицателни коментари за нея, но аз лично съм много доволна.


->->->
Другият продукт, който си взех преди известно време от същата серията е коректорът отново в цвят  70 Vanilla, най-светлият от гамата. В сърцевината си има по-светло ядро, което лекува пъпките, а останалата част ги прикрива. Съжалявам, че не направих снимки, когато беше нов и с картонена опаковка. Сега не е в много лицеприятен вид и съжалявам, за което. 
За под очите не е подходящ, но за прикриване на пъпки, зачервявания и друг вид петна е много добър. На консистенция е малко странен, намирам го за леко лепкав. A на пръв поглед цвета може да ви се стори тъмен, но като се нанесе се слива с кожата и стои доста естествено за разлика от други светли коректори, които стоят бели. Трайността е много добра, може би часове.



Ако имате опит с тези продукти бих се радвала да прочета мненията ви!

3 коментара:

  1. Ti pishesh prekrasno! :))))
    http://gabisade.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Strahotni sa! Imam i fdt i bb krema ot syshtata seriq i gi obojawam! Za mazna koja e pone fdt a az sum sud suha i go polzwam mnoogo rqdko,no s edno nanasqne mi prikriwa wsichki nesywyrshenstwa! Strahotni produkti naistina!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...