неделя, 1 септември 2013 г.

Нови продукти 3 - кратки отзиви/Модни придобивки

Ехо! Здравейте!
В настоящата публикация ще ви занимая с впечатления/без да съм изчерпателна/ от някои козметични продукти, с които имам вземане-даване в последно време. Реших по идея от други блогове да ви покажа освен тях и някои нови модни попълнения в гардероба ми. Ето кои са те, но първо козметичните:

Тоалетно мляко за лице на Билка с бяло грозде. 
Харесва ми, добре почиства грима, но... люти на очите и ми оставя усещане, от което веднага трябва да мина след него с тоник или поне да се измия веднага лицето с вода. За цената си е добре, но това налютване на мен не ми е много приятно.

Мицеларна вода L'oreal.
В тази мицеларна вода ми харесва най-много... опаковката. Да, ръбестият флакон според мен е добро попадение на Лореал що се отнася до дизайна, но съдържанието не успя да ме впечатли дотолкова обаче. Вероятно защото правя паралел с мицеларната вода на Биодерма, която съм ползвала, а тя е висока летва на пазара в средния ценови клас. Не мисля, че почиства успешно грима Лореалската, а сякаш го размазва. Май няма да повторя. Но иначе смятам, че си заслужава да се пробва особено, ако нямате възможност за по-скъпа вода, около 10 лв. е за 200 мл.

Антицелулитен гел на Aromа Body.
Трудно ми е да изкажа мнение относно ефикасността на този гел порди факта, че преди него съм ползвала още няколко други и предполагам всеки един е оказал някакъв ефект до момента. Но това, което искам да кажа за този гел е, че има приятен портокалов мирис, много лесно се нанася и най-важното бързо попива! Цената е нормална като за продукт от такъв клас - около 10 лв. Определено бих си го купила пак.


Nivea Anti-Stress protect.
Мини дезодорантът си го купих за да го тествам преди голямата опаковка, както и заради това, че е по-компактен за носене в дамска чанта и за пътуване през лятото. Харесва ми как мирише, за разлика от други дезодоранти, които са ми направо задушаващи, този е свежак. Има и добра защита срещу изпотяването и неприятните миризми. Бих си го купила отново.
Четката за пудра/руж/ на Essence.
Много отдавна й се чудех и в крайна сметка реших да я взема за да не я мисля повече. Имам и скосената, която е само за руж, но не ми е удобна заради формата. Космите са изкуствени, но меки. За непретенциозен грим през деня върши работа. Компактна е и за носене в чанта. 
Ако очаквате нещо повече от нея не ви я препоръчвам:)






->->->
Модни попълнения - New Look, Tally Weijl, H&M.
Чанта New Look - много удобна, лека, тренди чанта за спортно-елегантна визия.

Комплект колие и гривна от Asos. Голяма фенка съм на кръстовете това лято.

Закъснели летни придобивки от Tally Weijl, H&M и New Look.

Много готина и тренди тениска от TW, и клин H&M, който въобще не успях да уловя добре на снимките, но е черен с бели нишки.

Чехличките New Look са супер, но пристигнаха с почти месец закъснение...


Ами това е от мен, надявам се да ви е било полезно и интересно! Ако имате мнение за някои от продуктите ще ми е много интересно да прочета!:)

3 коментара:

  1. И аз се чудя за тази четка на Essence,обаче нещо не мога да се надъхам достатъчно,че да си я взема.
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами тя не е скъпа, така че няма поне за това много да те е яд, ако сгрешиш:)

      Изтриване
  2. Честити нови придобивки!!!
    Колието и гривната от asos са страхонти <3

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...