неделя, 22 септември 2013 г.

What's in my bag? Или какво има в чантата ми!

От доста време ми се искаше да направя такава публикация и ето най-после й дойде реда и на нея. По принцип обичам да гледам какво имат други в чантите си/напоследък е много актуално в блоговете и в ютюб/. Съдържанието на моята не е кой знае колко разнообразно и варира в зависимост от самата чанта/малка или голяма/  и от сезоните. Но се постарах да снимам това, което винаги или почти винаги присъства, нещо като must have на чантата ми:)


От задължителните неща винаги нося портмоне, ключове и телефон. А кой ли не носи?:) Т. като с тел-ът съм снимала, по разбираеми причини не присъства на снимката, а само калъфчето загатва за неговото наличие.
Винаги гледам да си нося и сгъваема торба за пазар/кръглото топче със звезда/.
Слънчевите очила са по-скоро сезонно присъстващи, тях не нося през зимата.
От 2-3 години насам си нося малко тефтерче, в което си записвам всякаква информация, която ми е важна, особено какво имам да купувам или да свърша.
Отделно от това почти винаги си нося малка иконка...
Преминавам към козметичните наличности, а те се състоят от: термална вода, особено когато пътувам; огледалце, което забравих да снимам...; козметичен несесер - напоследък нося прозрачен за удобство за да виждам какво има вътре без да ровя. А така можете също и вие да видите:D
Парфюмът също ми задължителен аксесоар. В случая си нося един атомизър, защото съм страшна фенка на компактните аксесоари за чанта. Все гледам да не се товаря с излишни или пълноразмерни продукти. Не знам дали съм само аз така... Подобно и в несесера имам малък крем за ръце. 

Друго нещо, което нося понякога и много мразя да мъкна е... чадър, особено в дни като тези, когато не се знае кога точно ще завали.  Но него съм ви го спестила:-0

Ами това е в момента в моята чанта. Надявам се да ви е било интересно да надникнете в нея!
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...