събота, 28 септември 2013 г.

Empties x2/1


Привет!
Поредната порция изхабени продукти е тук. Тъй като сметнах, че ще стане дълго разделих публикацията на две части. В първата започвам с дезодорантите:

Nivea Stress Protect - много съм доволна от това дезодорантче, не мирише прекалено и предпазва от неприятни миризми. Заслужава си и голяма опаковка.
Balea Deospray Sweet Wonderland - това е един ужасно задушаващ, натрапчиво какаов обгазител! Дори не мога да го нарека дезодорант. Слава Богу, че е в мини опаковка от 50 мл., изпръсках го в стаята колкото да не го хвърля пълен.
Balea Deospray Nasch Katze - e от същата категория, но далеч по-поносим. Мирише ми на сладникава зелена ябълка. Според мен е доста подходящ за тинейджърки - все пак и двата дезодоранта са от младежките серии на Балеа и не съдържат алкохол, което е хубаво.

->->->
Следват няколко празни хартиени опаковки:

Мокри кърпички Ebelin за ръце и лице с лосион и алое вера, без алкохол и оцветилите, Ph-неутрални - макар че съм скептична към продукти, които са едновременно за лице и ръце мога да кажа, че тези кърпички ми допадат изключително много като аромат и свойства. Единствената ми забележка към тях е да са по-меки.
Интимни кърпички Every Day  с алое и лайка - смело мога да кажа, че това са от най-приятните кърпички за интимната зона, които съм ползвала и успешно конкурират и по-скъпите. Просто хубав аромат, мекота и качество на самата кърпичка плюс добра цена - неочаквано добра комбинация както се казва!:)
Balea Face Aqua Tuchmaske за суха кожа - съдържа екстракт от водорасли, масла от бадеми и шипки. Ами за мен успешна маска, тя е от т.нар 3D мисля се наричаха. Малко са ми странни като цяло, защото са доста напоени. Ароматът е лек и приятен, а кожата видимо освежена и хидратирана.
Ebelin Maxi-Pads - тези елипсовидни падчета се превърнаха в любимо средство за сваляне на грим!
И четирите продукта са на много поносими цени, което ги прави още повече подходящи.

->->->
И накрая един силно неуспешен продукт за мен, който ще замине по направление в кофата дори без да е изхарчен. Балсамът за устни Blistex Lip Brilliance обещава блясък и обем на устните и вярно, че пише color на опаковката, но дори и в най-смелите си представи не съм си мислила, че е кафяв на цвят. Определено не е това, което търсех и се оказа наистина голяма грешка за мен. За вас обаче може да е точният продукт, ако търсите пигментиран балсам за устни, почти като червило. Цената беше по спомен малко над 5 лв.


To Be Continued...

2 коментара:

  1. Много сладурска публикация :) Обичам продуктите на Балеа, особено тази серия с какао, лосионът им е много готин. Последвах те, ще се надявам и ти да го направиш, ако ти допадне блогът ми :)
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря:) Твоят блог е също много симпатичен, отивам да го чета!:)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...