сряда, 25 септември 2013 г.

Нови продукти 4

Привет!
Накратко за някои новости от последните дни:


Лак за нокти Ados Texture Nail 01 - него ще ви го покажа в отделна публикация.
Почистваща пяна за нормална и смесена кожа на L'oreal Paris - до сега не съм използвала такъв тип продукт, вероятно ще споделя впечатления за нея след известно време.
Душ-гел Balea - мирише чудесно.

L'oreal BB Perfect за нокти - определено много любопитен продукт за мен, не можах да устоя на обещанията от етикета. Със сигурност ще пиша за него, когато добия впечатления.
Крем за ръце Дева BioVital със сладък бадем - сигурно ви е добре познат, защото е много хвален по блоговете и има защо. Бях решила със сигурност да си го взема, но търпеливо изчаквах по-хладно време, когато имам повече нужда от кремове за ръце. От 2-3 теста мога да кажа, че мирише просто страхотно на някакъв сладкиш. Попива сравнително бързо, но остава лек мазен филм върху кожата, явно на този етап нямам нужда от чак толкова грижа. Така или иначе ще ми влезе чудесно в употреба през зимата.
И накрая сух шампоан на Balea - не бях виждала точно такъв в ДМ, спомням си, че имаше един в по-различна опаковка. Този се изкуших да го тествам и заради по-малката му опакова от 75 мл. Има го и в по-голяма.

Ако имате вече опит с някои от гореизброените продукти ще ми е интересно да прочета.

От мен ->

6 коментара:

  1. Готини покупки,да са ти честити.
    И аз скоро се сдобих с кремчето за ръце-можеш да прочетеш публикацията ми за него тук > http://dreamsof-beauty.blogspot.com/2013/09/hands-and-nails-cream.html

    ОтговорИзтриване
  2. Крема мирише чудесно, ще чакам да прочета повече и за останалите неща :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честити покупки!Ще чакам мнение за почистващата пяна,че ме заинтригува :) Поздрави!
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...