понеделник, 30 септември 2013 г.

Empties x2/2

Продължение на предната публикация:


Душ-гел Palmolive - много приятен, но при това разнообразие от душ-гелове на пазара скоро няма да го повторя. Иначе на Палмолив са едни от любимите ми.
Ives Rocher Moment de Bonheur - преди известно време писах публикация за този парфюм, която можете да видите тук.
Balea Wash Gel за нормална и смесена кожа - мини опаковка от 20 мл. Усещането при употреба на този гел е как да ви кажа, малко странно хлъзгаво... като силиконово. Ако някой е ползвал силиконова база за грим може би ще разбере какво имам предвид, разбира се не на 100% е идентично усещането, но такива са ми възприятията. Различава се при разнасяне по лицето, не е като други гелове, които съм ползвала. Трябваше да обърна внимание на състава на опаковката, може би там се крие отговора, но я изхвърлих. Като цяло не ми допада отчасти и заради аромата. Не мисля, че ще си го купя пълноразмерен.
Avon Аnew Clinical система за дермабразио - един не много нов продукт от каталога на Ейвън, аз се сдобих преди известно време с него от размяна на продукти. Системата е следната: състои от нива от 1 до 4, като се почва от 1 и на всеки две седмици се сменя на следващото. Дали оправдава всички обещания от опаковката - не мисля. Така или иначе ми хареса доколкото поизбистри тена на лицето ми повече от всеки друг обикновен ексфолиант, който съм ползвала.
Сега обаче мисля, че не е актуален вече продукт в каталозите и ще трябва да се огледам дали няма някакъв алтернативен. Ако открия бих го взела отново.
пп: понеже винаги постфактум правя оглед на съставките, открих 3 парабена...

С това приключвам засега с празните опаковки, които с удоволствие ще изхвърля за да разчистя място на новите. С вас ще се видим съвсем скоро!

3 коментара:

  1. Душ геловете на Палмолив са едни и от моите любимци.А на Балея бялата козметика не е най-силната страна според мен.При тях душ-геловете и лосионите са страхотни :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и аз така мисля. За тяло като че ли имат по-добри продукти, отколкото за лице:)

      Изтриване
  2. Аз също съм използвала дермобразиото на Ейвън! Много ми харесваше, но май наистина сега не може да се открие по каталозите :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...