събота, 6 декември 2014 г.

NUXE сет за пътуване 2014

Здравейте, след дълго отсъстване отново съм на линия. Причината е, че получих един хубав травъл сет за пътуване на Nuxe. Наясно съм, че много от вас отдавна го имат и нета изобилства от снимки и информации, но не бързайте да затворите 'прозореца', защото този е по-ново издание и с малки промени в състава. Затова мисля, че си заслужава да получи малко внимание в блога.


И така отново имаме 5 малоразмерни продукта в удобни за пътуване или тестване количества. Основната разлика с предходните версии на този травъл сет е в различната чантичка и вместо кремът за лице и нокти, този път са съчетани два крема за лице/хидратиращ и противостареещ/, което за мен лично е по-добрият вариант.


Съдържанието:
1. Мицеларна вода, 35 мл. Хареса ми. Мирише много приятно, на свежи рози и добре почиства лицето от грим. Готиното на тази опаковка, е че поради широкото гърло може да си я запазите за да си отлеете някакъв друг козметичен продукт, когато пътувате следващият път.

2. Флуид за лице Nuxellence Jeunesse, 15 мл. Според описанието трябва да редуцира бръчки, изгажда, изравнява, подхранва и какво ли още не на кожата. Ще трябва време за релутат, но искам да ви кажа, че това е сигурно един от най-немазните и приятни кремове, които съм ползвала. Страшно много ми допадна.

3. Известното сухо мултифункционално олио за лице, коса и тяло, 10 ml. Много е сладурско шишенцето. Преди години имах варианта с блестящите частички. Това е и единственият ми опит с продукт на марката до сега.

4. Още един крем за лице, но хидратиращ с 24-ч. действие, също 15 мл. Мирише ми на нещо като прясно окосена трева, не неприятно. Струва ми се, че е малко по-тежък за моята кожа, но имам нужда от повече тестване.

5. Душ гел за тяло, 30 мл. Има приятен аромат, текстурата е прозрачна, хареса ми, за съжаление ще свърши бързо.

6. Козметичната чантичка.

За мен най-голям плюс в този сет са както споменах двата крема за лице, които ще ми стигнат за доста време. Олиото също. Мицеларната вода и душ-гелът предвид количеството, което се използва при употребата на такива продукти, ще свършат бързо, но си заслужават/а даже и свършиха докато готвех публикацията/.
Като цена сета ми струваше 16.35 лв. в аптеки Марви. Мисля, че съотношениете цена-качество е повече от чудесно.

Ами това е, ако искате може да споделите и вашият опит с продуктите на NUXE.
До скоро!:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...