сряда, 23 юли 2014 г.

Pinks Beauty Box юли-август 2014!


Здравеееейте! След едно дълго отсъствие, идвам с второто двойно-лятно издание на кутията на красотата - Pinks Beauty Box. Ако сте забравили как изглеждаше миналогодишната двойна лятна кутия, която по всеобщо мнение беше много добра и силна, то може да си припомните тук.
Цената за разлика от миналата година е с 5 лв. повече, но съдържанието според мен е стъпка надолу.
Ето какво има тази година в кутията с мото Fun in the Sun(понеже снимката на продуктите в кутията не е много обстойна съм се постарала поне да сканирам брошурките):


За краткото време от вчера до днес успях да тествам някои от нещата, ето малко впечатления:
- парфюмната мостра на Ив Роше под формата на ароматизирана хартийка ми допадна като аромат, макар да се надявах на виал на някоя по-хубава марка;
- фдт-на ми хареса, консистенцията е като на мус, много лесно се нанася и въпреки, че е много тъмен се слива перфектно с кожата ми;
- балсама за коса го пробвах снощи, забелязах, че веднага след нанасяне косата за секунди омеква;
- дезодоранта не ми хареса как мирише... не харесвам и много силни, задушаващи миризми на такива продукти, защото пречат на парфюмите;
- крема за тяло на Краутерхоф ми стигна да си намажа горната половина на тялото. Хареса ми, много лек аромат на какао има, добре се нанася, но малко бавно ми попи, може би защото е за по-суха кожа;
- овлажнителя за лице на M. Asam беше с приятна консистенция, допадна ми, но имам нужда от повече тествания.


Ами това е засега, при по-обстойни последващи впечатления може да ъпдейтна публикацията.
А на вас хареса ли ви това издание на Пинкс?

1 коментар:

  1. Здравеей,свърших едниният шампоан на Ив Роше с коприва и си взех втори, а и помня,че обещах да пиша впечатления на момичето,което ми го спомена,хехе..как ще забравя! Да, харесва ми шампоана,наистина е хубав, не премива косата,не я утежнява и т.н, мека е и на вторият ден още не е толкова мазна,както преди с/от други шампоани ! Доволна съм ! Реших да взема и балсам на марката- с мляко от овес,очаквах повече сякаш..измих се 1 път до седа с него-просто очаквах повече мекота може би и още по-лесно разресване,ще продължа с употребата ,пък да видим,като консистенция е добър и мирише хубаво,не мн трайно.. А взех си маска за коса на Билка- рядка консистенция,лесно се разресах,но не знам..май не е за мен,ще я пробвам пак някой път..и Гарниер(с мед) оказаа се,че сплескват косата,утежнява( аз ли сложих повечко не знам)..по 1 път съм ги ползвала и не повторих хаха,може би друг път пак ще им дам шанс, стигнах до извода,че балсамите сякаш са по-леки за мен, на Нивеа за обем ми дейсташе добре преди ,ноо...пък не хидратират достатъчно...няма угодия, хаах ! Сух шампоан от твоите препоъчани,още не съм ползвала.Това е засега ! При теб някое ново откритие от продуктите за коса ?! :) До скоро, Поздравиии ! Ти от къде си и на колко години ,с какво се занимаваш ?! :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...