неделя, 1 юни 2014 г.

Кабуки четка Real Techniques

Съвсем набързо ми се иска да кажа няколко думи за тази сгъваема четка, която получих не много наскоро, но така и не можах да намеря време да й посветя място в блога, а доста ми се иска, защото:
1-во - има хубав дизайн;
2-ро - практична е, като изключим, че е малко големичка в сравнение с други;
3-то - цената беше напълно приемлива от сайта iherb(особено с код за първа поръчка);
4-то - има добро качество на косъма.

Тъй като си търсих хубава сгъваема четка за носене в чанта преминах през 2-3, за които дори не ми се говори/мисля да ги включа в една публикация за неуспешни покупки/ и така случайно разбрах, че RT са пуснали съвсем наскоро серия сгъваеми четки. Харесах си тази нищо, че се бях зарекла да не си взимам повече скосени четки. Пристигна за ок. 2 седмици от IHERB  и да ви кажа, само нейната цената не помня, но с една спирала на Elf и доставката(а даже имах и подарък) всичко ми излезе около 17 лв! За сравнение само тази четка в един бг сайт я видях за 31 лв. и то без доставката!

Така за самата четка - изброих няколко предимства, да ви кажа само че косъмът не  е от най-меките(мисля, че е като останалите от таклон, но малко се различава на допир), ако очаквате подобно нещо. Но това изобщо не означава, че е твърда и неприятна за ползване - напротив. Смятам, че не е случайно и е съобразено с предназначението й. Много успешно нанася руж, бронираща пудра и др. подобни продукти.
пп: надявам се, че добивате някаква представа за четката от снимките, защото за съжаление не са много сполучливи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...