събота, 17 май 2014 г.

Нови продукти за коса

Здравейте! От известно време имам няколко нови продукта за коса, за които ми се искаше да направя отделна публикация с малко първи впечатления.

Започвам с продуктите,  които получих от Златна Рибка, възползвайки се от 20% намаление преди празниците и така и двата продукта ми излязоха по около 8 лв. на брой, или общо 19 лв и нещо с доставката. Мисля, че е добре. Става въпрос за шампоанът за боядисана коса на Lakme и балсам-спреят без отмиване на АpHogee. 
За момента само балсамът ползвах и честно да ви кажа, ми е наистина трудно да изкажа някакво мнение що се отнася до такъв тип спрей продукт. Може да е странно, но все пак ми се струва, че има положително засега влияние поне за вида на косата ми, но най-вече може би след време ще си проличи върху общото й състояние, ако трябва да се осланяме на обещанията от етикета:

"Продуктите на АpHogee са PH оптимизирани за максимални резултати и съдържат ексклузивния PropHytamine Complex, уравновесяващ прецизно нивата на протеин за сила, блясък и мекота.
Балсам-спрей с пантенол и мукополизахариди. Заздравява слабата, безжизнена коса. Предпазва косата от начупване при влага, за по-добър контрол при стилизиране. Разплита косата, добавя блясък и защитава от топлината. Предпазва от загуба на влага.
Напръскайте върху измита и подсушена с кърпа коса. Изсушете косата на слаба струя или оставете да изсъхне сама. Стилизирайте както обикновено."


Следващите продукти не спадат към т. нар. професионална козметика.
Спрей за обем на L'oreal Studio Line. Да си призная помислих го за лак за коса... и по-късно установих объркването, но нямаше смисъл да го връщам, защото така или иначе пак за това смятах да го ползвам. На етикета пише, че придава обем в корените и на най-сплесканата коса... Ще видим.
Другите неща са Шампоан за 24 часа гладкост на косата от Аvon и течни кристали с масла от арган и гроздови семки на Victoria Beauty. Шампоанът е нов продукт в каталога на Аvon  и засега само 1-2 пъти го ползвах, и до момента не мога да изразя обективно мнение освен, че отрицателно за момента не виждам, което е доста добре...

Кристалите обаче не са нови и честно казано спонтанно ги купих. Надявам се да не ме разочароват. Последният път когато ползвах подобен продукт на Виктория Бюти беше преди доста години, тогава имах едни оранжеви на цвят кристали или серум, не помня как точно се водеше, но не бяха нищо особено. Сега надявам се опита, иновациите и новите съставки да са допринесли за по-доброто качество на продуктите им. Ще видим.

Edit: Ползвах ги няколко пъти и честно казано съм доста впечатлена в добрия смисъл.

И накрая три скромни продукта от ДМ. Еднократни маски за коса по-точно - маска за боядисана коса, за дълга и изтощена, и такава с матиращ ефект за изрусена коса. Ако трябва да съм точна моята коса е далеч от платинено русите коси, за които е предназначена, но случая ми е такъв, че от известно време имам светли кичури по дължината, а и цялата ми дължина в момента е по-светла А целя малко по-пепелив цвят, без рижави участъци. Докато се чудя какво да правя и как да процедирам реших да изпробвам маската с идеята да матирам малко каквото е възможно. Мисля, ако няма ефект то поне няма да ми навреди.

Това са някои от новите ми продукти за коса, които си купих, много полезно би ми било, ако имате вече опит с някои от тях, да го споделите:) До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...