петък, 9 май 2014 г.

10 Little Secrets Tag

Здравейте, не правя често тагове като този, но трябва да си призная, че ми се стори интересен и погъделичка егото ми да отговоря и аз на въпросите. Не знам доколко ще ви е интересно четиво, затова надявам се поне да не ви е скучно.


1. Използването на кой продукт те кара да се чувстваш като мацка за милион долара?
- Фон дьо тен + руж или бронзираща пудра.

2. Каква е тайната ти за поддържане на красива и сияйна кожа на лицето?
- Ексфолиране и маски, но нищо не ми помага както ходенето на козметик...

3. Каква е тайната ти за дълга и блестяща коса?
- Косата ми е средно дълга, но не бих я нарекла особено блестяща, тъй като обичам да прекалявам с пресата и сешоара, но все пак се старая да ползвам качествени продукти, маските също помагат. Понякога пия и комплекси от витамини, но още не съм открила моето тайно средство за прекрасна коса.

4. Кое е твоето правило свързано с хранителния режим, който спазваш?
- Да не прекалявам с храната:) Иначе серизоно - прием на повече вода, плодове и зеленчуци.

5. Твоите съвети при тренировка и физическо натоварване?
- Тук ме хванахте натясно... Никога не съм спортувала активно за да мога да дам компетентни съвети относно правилната тренировка, ако това се има предвид във въпроса. Иначе се старая да се движа повече, когато мога винаги използвам всяка възможност за да ходя пиша или да тичам.

6. Кой парфюм е тайното ти оръжие?
- Хм.. няколко са. Но може би Gucci Guilty Intense, много е съблазнителен и секси.
7. С коя твоя дреха привличаш вниманието на мъжете и те се обръщат след теб?
- Впити дънки с висок ток.

8. Най-ценното ти бижу?
- Стари златни обеци наследство от пра-баба ми.

9. Какъв стил на обличане предпочиташ?
- Предпочитам удобният стил, ако има такъв. Хем да ми е удобно, хем да не съм съвсем неглиже. Например:

http://felineaster.blogspot.com/

10. Сподели ни нещо, което не знаем за теб?
Така се замислих сякаш знаете всичко:)  Ок, освен козметиката, имам една тайна малка страт, която мисля, че малко хора знаят(а и не, че някой се интерсува), но това е интереса ми към динозаврите. Обожавам да гледам филми с тях, игрални или документални винаги приковават вниманието ми. Имам плюшени и гумени динозаври, но за съжаление нямам много книги за тях.
Другата ми любов е Древен Египет, също следя филми и информaции за него с огромен интерес.

Това са моите отговори, малко със закъснение се включих, но нали знаете "по-добре късно отколкото никога":)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...