вторник, 13 май 2014 г.

Balea Beauty Effect ампули за лице

Лифтинг терапия за лице с хиалуронова киселина от Balea Face.


Помните ли преди доста време, че писах за едни ампулки за лице на Балеа? Е тези са подобни, и този път имаме 7 бр. ампули по 1 мл, но не са с различно съдържание, а са еднакви и са ориентирани главно към изглаждане на кожата в не много млада възраст.

За повече инфо от производителя направих снимка на опаковката.

А така изглеждаше последната ампулка в опаковката:
Какво може да се каже за тези ампули този път? Цената е около 7 лв, т. е напълно приемлива за такъв вид продукт.
Освен, че ми беше любопитно да ги изпробвам, аз ги използвах предимно като превантивна и/или просто като грижа за кожата. За ефект според мен е силно да се говори, не забелязах нищо по-различно в кожата ми, но пък употребата поне е приятна и различна от стандартните серуми за лице. На мен една ампула ми беше напълно достатъчна за лицето, шията и деколтето. 

Независимо, че продуктът е предназначен за лифтинг и едва ли не опъва бръчки на много зряла кожа, това не пречи да се използва и от незастарели кожи, да речем 30+. Не се притеснявайте, сериозен лифтинг ефект от такъв дрогериен продукт едва ли може да се очаква. Аз съм доволна доколкото ми беше интересно да ги ползвам ампулите и дори да не наблюдавам промяна, предполагам са оказали някакъв ползотворен ефект върху кожата ми. Серията предлага и маска за лице, за която четох хубави отзиви, но засега не съм я намерила в магазините.
Ароматът на ампулите не бих казала, че е неприятен, намирам го за стандартен.

Признавам се, че не съм се задълбочавала много в състава, но от един поглед, който хвърлих не открих никакви парабени. За други вредни съставки не съм сигурна:
AQUA, METHYLPROPANEDIOL, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, ACACIA SENEGAL GUM, IRIS FLORENTINA ROOT EXTRACT, HYDROLYZED RHIZOBIAN GUM, SODIUM HYALURONATE, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, POLYGLYCERYL-10 LAURATE, XANTHAN GUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, CITRIC ACID, PARFUM.

Имате ли опит с този продукт? Ако е така, ще се радвам да споделите:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...