сряда, 26 юни 2013 г.

7-дневна терапия за лице с ампули Energie на Balea

Здравейте!
Днес приключих 7-дневната терапия за лице с ампули на ДМ-ската марка Балеа.

Това, с което обаче бих искала да започна е, че от доста време оглеждах тези ампулки преди да си ги купя. Много се колебаех, защото се опасявах, че ще са тежки и нямат да попият в кожата ми, която е смесена към мазна, особено сега лятото. В крайна сметка реших да ги взема за да не се чудя повече. Оказа се, че опасенията ми са били напразни, ампулките са приятни, леки и бързо се усвояват от кожата без да оставят мазен филм. Все пак обаче си мисля, че най-подходящото време за този 7-дневен курс би било през по-студените месеци, когато кожата е обикновено по-суха, изложена на студ и вятър. Затова смятам да повторя процедурата отново наесен. Иначе, ако смятате, че имате нужда, че сте с много суха или повяхнала кожа може да ги ползвате ампулките и сега.

Според информацията от етикета ампулките за 1-ви, 2-ри и 7-ми ден са предназначени за освежаване и успокояване на стресираната кожа. За 3-ти и 4-ти ден са за овлажняване с протеини, а тези за 5-ти и 6-ти са енергезиращи за подобряване на микроциркулацията на кожата.
На мен най-приятни ми бяха освежаващите и енергезиращите, овлажняващите по-малко ми допаднаха на аромат и усещане.

Информацията на етикета от производителя.

Ампулките отвътре.
Количеството на всяка една ампулка е 1мл, но на мен и половината ми стига за лицето, шията и деколтето. Което означава, че или двама души биха могли да ползват една или можете да оставите за следващият ден, но така пък се нарушава 7-дневната терапия , така че може би е по-добре да не го правите.
Като цяло аз съм доволна от този продукт на Балеа, надмина очакванията ми. Намирам кожата си в малко по-добър вид след курса. Препоръчвам да се пробва, още повече, че цената е напълно по джоба на всеки, 6.99 лв.
В заключение е хубав продукт, но все пак не очаквайте чудеса:)

3 коментара:

  1. Определено ми запали любопитството :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересно! Не съм ползвала досега такава терапия, задължително трябва да я пробвам :)
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...