неделя, 9 юни 2013 г.

Vichy Purete Thermale 3in1 и още нещо

Бях обещала да пиша отзив за демакианта на Виши Purete Thermale 3в1, който наистина си заслужава да му бъдат отделени няколко реда, защото е хубав продукт. Накратко съм много доволна, почти изхабих 30те мл. и се замислям за голямата опаковка. Според описанието на опаковката е подходящ и за чувствителна кожа, като комплексна грижа за почистване на цялото лице, включително и очи. На мен лично ми допадна много още от първото ползване, направи ми впечатление с приятна консистенция и аромат, както и с ефективно отстраняване на грима и замърсяванията. Нещото обаче, което не ми хареса в началото беше, че ми се стори течен, но изненадващо не се разтичаше както други тоалетни млека, които съм ползвала. Аромата както вече споменах е много приятен и нежен. Не съдържа парабени.
Какво повече да иска човек от един демакиант?! Аз лично на този етап нищо.. Е... може би по-ниска цена: D

Vichy Purete Thermale 3in1

И накрая ми се иска да ви покажа любимите ми за почистване на грим тампони, които си купувам от доста време насам. Установих, че много са ми удобни за махане на грим, защото са елипсовидни и по-големи от обичайните кръгли тампончета, които на мен ми се явяват малки и заради това неудобни.


Купувам си ги от Кауфланд, но цената нещо в момента ми се губи. Мисля около лев и нещо, не знам с точност, но не са повече от 2 лв. Подобни има в ДМ, но цената там ме отказва за такъв тип продукт.

2 коментара:

  1. Аз ти бях задавала въпрос за ВИШИТО, благодаря ти за тази публикация. :)
    http://gabisade.blogspot.com/2013/06/beige-dress.html

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...