вторник, 11 юни 2013 г.

Любим продукт: Mac Sunbasque Blush

Искам да ви споделя за един супер любим мой руж на МАС в цвят Sunbasque.
Не знам с какво да почна и къде да свърша в описанието на този страхотен руж, защото не искам да съм многословна, а накратко и в най-общи линии да изложа най-същественото за един един от любимите ми ружове. За него има много ревюта и снимки в мрежата, той не е нещо ново. Но аз го открих тази година и съм влюбена в слънчевия цвят, който придава на лицето ми. Още повече сега лятото ми влиза в най-голяма употреба.


Mac Sunbasque има съвсем лек блясък, а опаковката е много стабилна.

За момента дори се отказах да си взимам нова бронзираща пудра, тъй като този руж ми върши страхотна работа, защото напълно отменя функциите й в постигането на т.нар ефект "целуната от слънцето кожа". Но от друга страна не мисля, че е подходящ за контуриране на лицето и с това не измества бронзиращите матови пудри.
Понякога си мисля, че би отивал на всяко лице и кожа, но съм срещала и невъзторжени отзиви, така че пробата е желателна.
Цената обаче е малко соленичка - 42 лв. за 6 гр продукт. Въпреки това за мен си заслужава и оправдава всяка стотинка. Една от най-успешните ми покупки!

10 коментара:

  1. Всеки един продукт купен от MAC си заслужава и оправдава цената,поне аз съм с такова мнение... :) Поздрави :)
    http://gabisade.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, може да се каже.. стига да е точният за теб продукт и да отговаря на твоите нужди, определено си заслужава от всякъде:-0

      Изтриване
  2. Mnogo hubav cvqt,obojavam MAC :))))))
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. Трябва да пробвам този руж! Описанието му звучи чудесно :)

    ОтговорИзтриване
  4. И наистина е хубав! Препоръчвам да се пробва!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Този цвят на ружа подхожда ли на червен гланц? Добре би било да качиш снимка, на която си с този руж. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен ще отива на всякакви червила и гланцове, дори и червени, макар че е леко относително и зависи от конкретния продукт и човек. Самият руж стои като ефект на бронзираща пудра, така че защо да не отива и на червен гланц.
      Но за да се открои на снимка сигурно ще трябва да е професионална такава и при добро осветление, за съжаление с моя телефон това ще е мисия невъзможна.

      Изтриване
    2. ПП: виж в гугъл, имаше мисля снимки как стои на лице. но малко са сполучливи.

      Изтриване
  6. Здравей! Много бих искала да си взема този руж, но ме притеснява факта, че съм с много бяла кожа. Имаш ли наблюдения как изглежда върху светъл тен?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, не знам дали ще съм достатъчно обективна, защото от бяла до бяла кожа има не малка разлика, дори самата съм бяла, макар и не от най-белите. но... според мен ще отива, стига да желаеш този бронзиращ ефект. Не знам дали ползваш по принцип бронзиращи пудри. А ружът не е много тъмен, така че според мен няма да стои грозно, ако го нанасяш умерено, без да прекаляваш.
      Виж и за други снимки и мнения в нета все пак, но аз смея да кажа, че ще отива и на доста бяла кожа, да. Надявам се с това ми мнение да не съм те подвела, искрено се надявам да ти е било от полза.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...