неделя, 10 ноември 2013 г.

Avon Haul

Съвсем наскоро получих няколко продукта от Аvon и накратко искам да ви споделя впечатленията си за тях.

Душ-гел Senses - много харесвам душ-геловете от тази серия. Вярвам, че и този няма да ме разочарова, дори само с етикета си внася настроение и уют.

Мини парфюм Sensuelle  - какво да ви кажа, не съм очарована от аромата, имах малко по-различна нагласа. Флаконът също не е на ниво на това мини, имам предвид, че капачката и пулверизатора изглеждат евтини и аматьорски. Явно е преценено , че за тази цена от 7.50 лв. качеството не може да бъде по-добро, за което не възразявам. В крайна сметка парфюмчето замина подарък.

Маска за лице Bali Botanica  от серията Planet Spa - първото ми впечатление когато си сложих маската на лицето беше: много познат мирис и консистенция! Имах невероятно дежа вю. Почти веднага се сетих, че адски ми напомня на една пилинг маска със саке и ориз, която имах преди време. Наистина много ми заприлича на нея. Зачудих се дали не са пресипали формулата на старата маска в новата тубичка на Бали-то. Ами не знам(като аромат може би). Даже опитах да я отлепя! Шегувам се, защото разбира се тази наистина не беше пилинг, като старата.
До тук за приликите, а сега за самата маска. Ползвах я два пъти до сега и двата пъти останах впечатлена колко изчистено и бяло изглеждаше лицето ми след нея. Наистина не го очаквах. Доволна съм доста за сега.

И последният продукт, който получих отделно е маска за коса Naturals, от доколкото разбирам нова серия с мая и жълтък за подхранване на косата. Знаете предполагам, че една от най-популярните домашни маски се прави именно с жълтъци, защото те действат подхранващо и заздравяващо на косата. За нея ще споделя отзиви отделно с други продукти за коса на Avon.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...