неделя, 17 ноември 2013 г.

Есенно-зимни парфюми

Привет, тази публикация се забави доста, първоначално беше планирана за настъпващата ранна есен, но ето, че навлизаме все повече в сезона на падналите листа, студените сутрини, топлите пуловери и мъглите. Затова обединих ароматите, които ще нося през целия студен период. Накратко ще се опитам да ви представя четири от наличните ми парфюми, с които съм вече почти всеки ден. 
Също така ще се радвам и вие да споделите кои/или кой/ са парфюмите, на които вие залагате през настоящите хладни месеци(много любопитна).

Sensuous Estée Lauder - него го имам от миналата зима. Описват го като дървесен аромат, според някои се усещат смоли и дървесина. За мен лично беше и все още е предизвикателство да го нося. Много е нетипичен и се отличава от плодово-цветните парфюми, на които съм свикнала. Странното е, че асоциацията ми винаги е била за дървена хижа в планината, а с успех го носих и в топлите месеци/не най-големите жеги/, защото омеква и не е така сапунено-остър като през зимата. Така или иначе си остава есенно-зимен аромат и през този сезон няма как да го подмина.

Si Lolita Lolita Lempicka - той ми е най-нов от трите и е сляпа покупка. Привлече ме страшно много с рекламната си кампания, просто не можах да устоя на изкушението при вида на закачливия флакон във формата на четирилистна детелина със сладурска панделка. И колкото повече четях, толкова повече нарастваше любопитството ми към него, и в крайна сметка не можех повече да се съпротивлявам. 
Si Lolita e неустоима съблазън прикрита зад невинността на съвременната Лолита, която без да се усетиш те оплита в мрежите си. Ароматът обаче съвсем не е лолитски, напротив. В началото започва доста странно... горчиво, даже лекарствено все едно влизате в медицински кабинет. Не знам на точно коя от съставките се дължи/може би тази, която наричат pink pepper/, но след това омеква и се превръща в красив елегантен аромат. Най-големият минус на този парфюм, е че не е много траен. 3 часа, макс. 4 се усеща при мен. А бутилката е просто разкошна.

Gucci Guilty Intense Gucci - разкошен флорален аромат. Наситен, тъмен, дълбок, секси... Нося го когато искам да бъда или се чувствам специална. Просто перфектен, ако искате да направите впечатление. Определено вечерен парфюм, но не пречи и за през деня. Много траен, усеща се около 5-6 часа без подновяване.

И последният парфюм, който получих съвсем наскоро - Tomorrow oт добре известната трилогия на любовта TTA на Avon. Знаете тeзи толкова известни парфюми на марката, може би най-хубавите и най-харесваните. Аз от много години, може би още от самото начало харесвам Tomorrow, на мен той ми е любим от трите. Мирише ми меко, луксозно, не е подчертано цветен и не ме дразни нищо в него. За зимата е чудесен, но и за цялата година e подходящ. Също е доста траен като за парфюм на Avon.

Имената на парфюмите са и линкове към Фрагрантика.

3 коментара:

  1. Аз обожавам Roberto Cavalli - Just Her, според мен уникален аромат, подходящ точно за този сезон.Планирам скоро да си поръчам Today от TTA на Avon.Харесвам ги! Това все са парфюми в един приемлив ценови клас ! От по-скъпичките Bvlgari Omnia Coral - няма такъв аромат, не е човешки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси за коментара, на Кавали и аз го харесвам, много карамелен беше доколкото помня. От ТТА-тата май Today е най-харесван съдейки колко много хора го споменават и носят.
      А Omnia Coral не го знам, но много ме заинтригува с него, ще го издиря непременно да го тествам!:))

      Изтриване
  2. Today е моят фаворит от Avon:) Tomorrow също го харесвам обаче:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...