вторник, 19 ноември 2013 г.

Pinks Beauty Box ноември 2013

Спа релакс



И така ето, че дойде и месец Ноември, а с него и поредната/за мен трета/ кутия на Pinks.bg.
Този път за щастие нямаше куриози с доставките за разлика от предната кутия, която така и не намери място в блога поради закъснението си, този път обаче нищо не ме спира и ще си се похваля порядъчно с ноемврийската. Може би на някои ще им се стори странно похвалването, защото като цяло тазмесечната кутия получи доста критики поради съдържанието си. Наистина беше по-лека и наполовина пълна/или наполовина празна/ в сравнението с другите, наистина можеше да има още един по-голям продукт или душ-гела да е по-голям размер, но... е факт и това е, което съдържа. Аз сигурно съм от малкото неразочаровни, винаги намирам по нещо интересно за себе си в кутиите.
Без повече отклонения преминавам директно върху съществената част.

По-надолу ще прочетете какво има в настоящата кутия за месец ноември, чието мото е Спа Релакс. На мен лично ми звучи много добре... Но дали е така и със съдържанието? Предварително се знаеше, че ще има мостра на новият продукт за противостарееща грижа на Yves Rocher  - Elixir 7.9, в 15 мл. Мен този продукт и размер ме изненадаха приятно. Останалите продукти с малки изключения също не ме разочароваха:
1.Scottish Fine Soaps Au Lait - 5 ml (или Scottish Fine Soaps Boheme, 5 ml);
2.Bioten Skin Moisture CC Cream - 2x2ml;
3.Yves Rocher Couleurs Nature фдт - 3x2 ml;
4.Yves Rocher Retropical Душ-гел - 50 ml (или Yves Rocher Botanical Scrub, 30 ml);
5.Yves Rocher Sexy Pulp гланц за устни - 2.5 ml;
6.L'Oreal Professionnel Absolut Repair Cellular шампоан - 2x10 ml;
7.L'Oreal Professionnel Absolut Repair Cellular маска - 2x15 ml;
8.Bomb Cosmetics микро бластър - 8 гр;
Брошури наYves Rocher и талон за 15% отстъпка в магазини Inglot.
 
Извинявам се за лошото качество на снимките, поради недостиг на хубава светлина и време, защото пиша в работни условия.
 
 
Според мен 5 мл-тровата мостра на кремът за тяло е нелепа като размер, можело е по 10 мл. да ги направят за да стигнат за ръцете и деколтето поне. Бомбичката за вана май няма да ми влезе в употреба. От останалите неща не съм разочарована и с удоволствие ще ги тествам. Дори гланцът страшно много ми допадна от една проба.
Споделете и вашето мнение за Pinks Beauty Box ноември, допада ли ви?

3 коментара:

  1. Аз съм доволна от кутията,не е най-добрата,която са пускали,но си покрива парите :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм доволна. На всичко, освен на талона, ще намеря приложение. А талона подарих.

    ОтговорИзтриване
  3. Съгласна съм с вас, аз също съм доволна, дори преглътнах малката мостричка на крема за тяло:) А талона и аз няма да го ползвам за сега поне. Пробвах и СС крема на Биотен, харесва ми, светъл е и идеално се слива с кожата. Недостатък според мен е, че както винаги подобни продукти рядко съвпадат с несухи кожи. Все са подходящи за сухи, нормални и рядко комбинирани сякаш. Конкретно за крема на Биотен трябва да видя за каква го водят..

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...