понеделник, 9 декември 2013 г.

Ароматна среща: Avon, Premiere Luxe

Тази публикацията няма да е типичната ароматна, каквито обичайно пиша. Различното този път е в това, че обикновено ревютата, за които пиша са положителни, за аромати, които харесвам и нося.
Вече разбрахте, че за едно от най-новите творения на  Avon - Premiere Luxe иде реч и за малко да се превърне в парфюмно разочарование на годината, ако нямаше съперник в лицето на един друг мой парфюм и ако не му бях дала second chance... пък съвсем нямаше да намери място в блога.
Та... първият въпрос, който си задава човек, когато види парфюм с такова име е : "така ли мирише луксът?" За мен не. По-скоро на ординарно-дневен аромат ми мирише. Когато отворих кутията и натиснах пулверизатора  се оказа се, че всичките ми представи, които имах се изпариха на мига, а от луксът, който надуших в каталога нямаше и следа. Знам, че повече от вас ще кажат,  "така се случва, когато човек си купува парфюм, който не  е тествал"(ако не се брои парфюмираната страница) и сте прави, такива са рисковете. Единственото, което намеква за лукс в случая е флаконът, който и ме подтикна най-много към покупка. Трябва да призная на Аvon, че са се постарали доста в това отношение този път. Много ми харесва цилиндричната форма, релефното стъкло и гравираните гръцки елементи.
 
 
Относно началните нотки и развитието трябва да си призная, че колкото и да обичам парфюмите така и не се научих да разчленявам съставките им, а ако са по-сложни и нетрадиционни съвсем. Или пък, ако няма силно изявен флорален или плодов мирис на някои от най-известните плодове и цветя, много трудно мога да кажа "усещам еди какво си". И сега е така.
В пирамидата като тип е даден white floral, и за мен е на 80% така, без да е типично белоцветен. Дори в началните нотки не усещам някакви цветя, но по-нататък в развитието ги долавям. Има обаче една особена нотка в развитието, която ми пречи да харесам повече този парфюм. Мисля си, че има лек сапунен елемент, но не знам дали си въобразявам и дали е само при мен така. За зимата според мен не е подходящ, усещам го повече за топлите дни. Не ми е гушлив, не ме кара да се чувствам специална... иначе казано не е моят аромат. Когато се колебая какъв парфюм да си сложа и нямам специален повод се усещам, че постягам към Premiere Luxe...
 
Относно трайността  Premiere Luxe показва добри резултати. Няколко часа се усеща добре, а ако искам да го усещам цял ден се налага да го подновя.


Ако трябва да оценя този парфюм по шестобалната скала за флаконът очите ми пишат 6+, за аромата моят нос дава 4=. Както сигурно предполагате мнението ми за него е изцяло искрено и лично и по никакъв начин не меродавно. Споделям само моите чувства, без да ангажирам никого с това. Вкусовете са толкова колкото са хората по света, така че за някой друг Premiere Luxe може да е удар в десетката. Важното е да се получи дискусия, затова ще ми е интересно да споделите и вашите впечатления за AVON Premiere Luxe!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...