неделя, 1 декември 2013 г.

Nivea Аqua Effect Wash Gel

След кратка пауза привет отново!
Преди време бях обещала да споделя впечатленията си за един продукт на Nivea - измиващ гел за мазна/комбинирана кожа. Ето, че вече имам повече наблюдения, макар да не съм очарована смятам, че има смисъл дори и от такива публикации.

Много отдавна не бях използвала продукт за лице на Нивеа, точно обяснение нямам, така че внезапно реших да си взема точно този гел за лице. Беше на цена от около 8лв. по спомен.
Опаковката е стандартна, а конситенцията нормална към течна с леки абразивни частици, които не са груби в никакъв случай.
Когато го отворих първото, което ми направи впечатление беше неприятната за мен миризма на тежък крем за лице, едва ли не бабешки. На предната страна на опаковката като тип кожа, за която е насочен е комбинирана към мазна, а на задната страна на етикета на бг е само за мазна (и склонна към омазняване кожа в описанието).
Не ми харесва и усещането на лицето, когато го ползвам. Не е в никакъв случай чак толкова ужасно, но има нещо в него(малко ми  е трудно да обясня какво точно, сякаш като силиконова база), което не ми допада докрай. Комбинацията на аромата с консистенцията не са най-приятните, които съм ползвала. Що се отнася до почистването на кожата има още какво да се желае. Хубавото на този гел е, че не забелязвам изсушаване на кожата ми след като го ползвам.

Съставът:

В заключение няма да си закупя отново този продукт, още повече предвид разнообразието, което има на пазара в момента от по-качествена козметика. На всички, останали, които сте решили да си го вземете знайте, че кожите и възприятията са много индивидуални, така че Nivea Аqua Effect Wash Gel за мазна и комбинирана кожа може би ще ви допадне много повече от колкото на мен.
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...