петък, 20 декември 2013 г.

Любими продукти и нови открития за 2013г.

Привет!
От известно време намислям да направя кратка ретроспекция на 2013 година в продукти, които открих, бяха нови за мен и ми бяха най-любими и полезни. Може би продуктите, с които ще запомня настоящата година, ако някой ме питаше случайно кои са те...
 
Изброяването е на случаен принцип:
1. Любимите ми пясъчни лакове. Можете да видите някои от сниманите в блога тук, тук и тук.

 
 
2. Четка за коса тип Tangle Teezer на Syoss. Падна ми се от една промоция на марката и лично аз колкото и да бях скептична мога да ви кажа, че съм супер доволна, колкото и по-евтина и по-некачествена да е от оригиналната, за мен се оказа много практична. Използвам я най-вече за мокро ресане, защото ми разплита много лесно и безболезнено косата в сравнение с обикновените четки. Препоръчвам ви, ако нямате възможност за по-скъпия вариант да изпробвате някой по-евтин като моята на Syoss.

 
3. Стъклена пила за нокти. Чувствам се сякаш съм открила Америка едва ли не с тази пиличка. До сега се мъчех с една обикновена метална, която не че не ми вършеше работа, но стъклената просто я отвя. Моята е малка и много симпатична, с орнаменти и калъфче от Енцо.бг. Някой ден ще си поръчам още една.

 
4. Продукти на МАС. Преди това не съм имала щастието да ползвам козметиката на тази толкова хвалена марка. Ревютата на ружа и на скинфиниша можете да видите тук и тук.
 
5. Пaлитра Urban Decay Naked Basics. Но за нея обаче след няколко дни.
 
6. Avene Cleanance.  Гел за измиване и маска за лице - два доста добри продукта от тази серия бих казала, не са чудо на чудесата, но са много по-ефективни в сравнение с доста други, които съм ползвала. Можете да прочетете мнението ми за тях тук.
 
7. Иска ми се да включа и едно парфюмно откритие(или две, които са по-скоро преоткрития) - това са ароматите на Lolita Lempicka във варианти едп и едт. За новата тоалетна вода, с която се сдобих лятото можете да видите отзива тук, а парфюмната се надявам да ми я донесе новата година:)

 
8. На последно място, но не по важност - мицеларната вода. Най-хубавата за мен е прословутата на Биодерма, без да подценявам и други като тези на SVR и Лореал.
 
 
Ами това са моите по-по-най хубави и полезни продукти за тази година.
 
А кои са вашите най-любими козметични открития на 2013 г.?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...