вторник, 21 януари 2014 г.

2014 WishList

Привет!
В началото на месеца имаше много уиш листи за 2014 г. в блоговете. Аз уж нямах намерение да си правя моя уиш листа за тази година, защото не съм сигурна, че ще успея да я изпълня или пък ще ми се променят предпочитанията през годината и т.н но... внезапно взе да ме гложди да  си направя  все пак и аз една примерна листа с желанията ми на този етап.

Lolita Lempicka Edp - този прафюм си го пожелах миналата година след като тествах виалчетата от кутията на Пинкс, даже в началото уж не ми харесваше толкова, но с течение на времето нещо все ме дърпаше към него. Много съм си го пожелала и то колкото е възможно по-скоро да го имам тази година:)
Rihanna Reb'l Fleur & Каty Perry Purr - уж си бях обещала да не залитам повече по звездните аромати, но те са много примамливи и е трудно да им се устои. Purr не знам и аз как, но успя да ме заинтригува, дори си бях наложила да не мисля за него и почти успях, докато на хоризонта не се появи Reb'l Fleur и отново ми завъртяха главата. В момента не бих отказала да имам единия от тях, като малко повече предпочитам Рианиния, но и двата бих се радвала, ако ги притежавам. Така или иначе поне не са много скъпи в сайтовете и са добра бюджетна алтернатива на по-изтънчените и скъпи аромати.
Too Faced Milk Chocolate Bronzer - бих се радвала, ако успея да придобия този хубав матов бронзър, защото никога не е излишно човек да има един качествен такъв продукт. До колкото успях да разбера цената му е ок. 50 лв в Сефора, което не е много непосилно.
Matrix Blowout Tamer - много се запалих по този продукт след като прочетох 1-2 хубави ревюта за него в блоговете. Засега обаче не успявам да го намеря в он-лайн магазините, където се предлагат продуктите на Матрикс.
Victoria's Secret лосион за тяло - знаете ги тези толкова хвалени лосиони на ВС. Не бих отказала да се поглезя за лятото с някой от тях.
Отделно от това би било чудесно, ако се сдобия и с още някой продукт на МАС например или на NYX, които вече стъпиха на българския пазар. От миналата година имам и едно неизпълнено желание за фдт на Vichy Normateint.
Ако успея дори наполовина да изпълня уиш листата смятам, че ще е повече от добре.

ПП: допълвам уиш листата с тази сгъваема кабуки четка на Real Techniques:

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...