събота, 11 януари 2014 г.

Грижа за косата от Avon Naturals

Ще започна с това, че до сега никога не съм ползвала продукти за коса на Avon, някак скептично гледах на тях през годините. Още повече на фона на разнообразието от шампоани и маски среден клас, да поръчвам по каталог и да чакам ми се виждаше излишно. И така като ги бях отписала като възможност, внезапно(почти) се сдобих с три от серията Naturals. Макар името да навежда на мисълта, че ще ползвате натурална козметика без вредни съставки, химията не е подминала и тези продукти. Серията е по-достъпната от двете за коса на марката, като залага на съставки от природата.
Това е според мен по-непретенциозната от двете серии за коса на Аvon, така че ако имате високи очаквания или сериозни проблеми с косата си, по-добре се ориентирайте към другата.

Шампоан с дива теменужка и грозде за блясък.
Цветът на шампоана е светло-лилав, ароматът e приятен. Семейният шампоан му викам на този поради голямата опаковка, а и защото не го ползвам само аз. На опаковката пише, че е за суха коса, а в сайта на Ейвън, че става за всеки тип и за боядисвана. Вече спрях да броя всички несъответствия, на които попаднах в последно време преглеждайки каталозите на марката. Ами да ви кажа блясък не видях. Нещо по-различно в положителен или отрицателен аспект също. Общо взето предимството на тези шампоани е, че ако откриете своя можете да си го вземете в голяма опаковка от цели 700 мл. и да го редувате с другите ви шампоани. Също, ако косата ви не е претенциозна продуктите от тази серия може да се окажат точните за вас.

Шампоан с авокадо и макадамия за хидратация.
И този шампоан има приятен аромат, дори доста, много обичам да го мириша:). Може би някои от вас са го подушвали от страниците на каталога. А пък цвета е както може би се досещате по опаковката - светло-зелен. Подходящ е за всеки тип коса, вкл. боядисана, суха или увредена. Обещава дълбока хидратация на косата, възвръщайки нейната сила и здрав вид.
Преди да си поръчам шампоана имах опaсения, че няма да пасне на косата ми и че най-вече ще ми действа бързоомазняващо. Но тъй като аромата много ми хареса грабнах една от малките опаковки на цена от 3 лв. Опасенията ми не са били безпочвени, забелязвам, че косата ми стои като на клечки - тънка и леко мазна още на втория ден. Може би някой от останалите шампоани ще е по-подходящ за мен.
Но за самата опаковка искам да кажа, че е много симпатична, малка и тумбеста, като малка бомбичка ... добре са ги замислили.

Това е съставът на шампоана:

Маска за коса с жълтък и мая за подхранване - за всеки тип коса.
Консистенцията на тази маска е бяла, но не напълно хомеогенна и гладка като крем за лице да речем. Миризмата не е особено приятна, но не това е най-важното за такъв продукт.
До сега я ползвах няколко пъти. Не мога да изкажа суперлативи, но и нищо негативно за сега. Косата ми се чувства добре след нея. Доста мека става и лесно се разресва. Съдейки по предназначението би трябвало да прави косата повече подхранена и здрава, отколкото лъскава. Така, че за сега смятам, че маската си оправдава предназначението.
Количеството е 125 мл и честно казано смятам, че не е много икономично, особено в бурканче, ако човек имам склонност да загребва повече. Още повече, ако имате дълга коса сигурно ще свърши светкавично бързо. Аз смятам да я ползвам така или иначе веднъж седмично, защото по принцип не обичам на всяко миене да ползвам балсами и маски.

Това е съставът на маската:

Такива са моите впечатления за някои от продуктите на серията Naturals и ще се радвам, ако споделите и вие вашите! До скоро!:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...