петък, 3 януари 2014 г.

Urban Decay Naked Basics Palette

И честита нова 2014 година!


 
Нека и през тази година щастието, успехът и любовта не ви напускат! Усмивките да не слизат от лицата ви, а радостта да грее от сърцата ви! Здравето да е винаги с вас и вашите близки!
Наздраве!

->->->
А ето една престара публикация, която така и не намери място в старата година, а трябваше доста по-рано. Но както се казва по-добре късно, отколкото никога.

Искам да ви покажа тази палитра на прословутата марка Urban Decay, която много пожелах преди месеци, когато бях на 'нуд' вълна. И все още съм. От доста време насам харесвам ефекта на нуд очи в комбинация с черна очна линия.
Изключително трудно ми беше да направя хубави снимки, които да покажат в пълният й блясък палитрата, още повече на гримираните ми очи. Знам, че не е най-интересното нещо да се гледа едно гримирано око,... но това е, което се получи. Искаше ми се повече... може би следващият път ще е по-добър резултата.


Палитрата Naked Basics се състои от 5 броя матови сенки и 1бр бели перлени, всеки по 1.7 гр. Кутията е много хубава, тежка и масивна, като кадифена на допир. В тази палитра ми харесва това, че освен по лек ежедневен, естествен грим чрез добавяне на черното може да се постигне повече драматизъм и плавно да се премине във вечерен грим.
Едно от най-трудните ми неща бе да съчетая употребата на няколко в цвята в един грим, тъй като до сега бях използвана най-много два. Няколкото светли цвята, които са почти еднакви също ме затрудняват и общо взето се опитвам да карам по усет.
Друг плюс на този грим, е че отива според мен с почти всякакви цветове червила, от бледи до наситени червени или цикламени. Също така самите сенки не виждам защо да не отиват и на всякакви цветове очи и доказателството за това са множеството снимки в мрежата, а да не говорим, че няма повод, за който не са подходящи. Единственото условие да не ви харесва тази палитра е просто... да не харесвате матови сенки и нуд цветове. От друга страна пък, ако ви харесва, но сте преценили, че не можете да отделите парите за нея(ок. 50 лв.) имам добра новина за вас - палитрата може да е хубава, но не е незаменима и сходни цветове можете да откриете и в множество други бюджетни марки.


За финал пускам две клипчета с много по-красив и сполучлив грим от моя с палитрата, надявам се да са ви от полза за да видите как стои най-добре и как се получава преливането на цветовете: 1 и 2.

Надявам се, че не сте скучали(много:D) през изминалата година в блога и да бъдете все така чести гости и през новата. Удоволствието е взаимно, а приятните минути и споделеният опит с вас са безценни. До нови срещи!:)

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...