сряда, 5 февруари 2014 г.

Alverde Kabuki Brush

Рядко пиша самостоятелни ревюта за четки за грим, но сега имам повод да ви похваля много любимо ново попълнение в скромната ми колекция от четки. Случайно/или не/ преди известно време си взех кабуки четка от щандче с нови гримове на Alverde в ДМ. Изглеждаше много прилично и грабнах една бройка за 9.99 лв.

Това е първото ми кабуки, до сега не съм имала подобен вид четка като размер, но размерът на косматата част е като нормална четка за руж. Самите косми са изключително меки и на външен вид/цвят/ и мекота, четката страшно много ми напомня на тези на Real Techniques. Не мога да твърдя със сигурност, че са от един и същ материал и качество, но всичко, което виждам и усещам ме навява на такива размисли. Така или иначе приликата с може да е само в плюс за Алверде.


Плюсове
- много меки косми, които галят кожата;
- може да нанася руж или пудра;
- компактен размер.

Минуси
- цената от почти 10 лв. първоначално е стряскаща за drugstore марка, но се оказва напълно оправдана;
- не е от постоянна колекция.

За сега не мога да кажа как ще се държи във времето тази четка, дали няма да се проскубе и т.н, но до този момент поне косми не са падали от нея. Ако някога от Алверде направят и други четки по-големи да речем, но със същия косъм и качество най-вероятно бих взела и тях.
Ако някой от вас се колебае за това кабуки или търси някакво по принцип от ниския клас, препоръчвам горещо, докато все още е налично. И дано да сте доволни също толкова, колкото и аз.

До скоро!:)

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...