събота, 8 февруари 2014 г.

Bioderma Atoderm

Продукти за лице и тяло


Здравейте отново,
след като прочетох отзивите за тези продукти в блога на Ели, реших да ви споделя накратко и моите впечатления и така да дам една по-различна гледна точка за тях. Опитът ми с тях се изчерпва със 100-те мл. душ-гел и 15 мл. крем, които получих още през ноември миналата година, ако не се лъжа, от кутията на Pinks.bg.

Започвам с душ-гела. Доста отлагах ползването на този продукт, защото имах и други гелове на дневен ред. С изненада прочетох на гърба, че е подходящ освен за тяло и за лице. Първо го пробвах на тяло, хареса ми доста. Наистина много нежен, измиващ продукт е. Не изсушава кожата никак. Няма аромат за почитателите на вкусни и ароматни продукти.
След това реших да го пробвам и на лицето. Да ви кажа до сега винаги съм гледала скептично на продукти предназначени едновременно за лице и тяло, обичам да са ми по отделно за различните зони. Но се престраших, защото имам доверие на марката. На лицето също ми хареса, ползвам go само там засега. Не изсушава кожата и няма опъващо усещане, обикновено го ползвам сутрин.

Самата серията Atoderm е предназначена за много суха и чувствителна кожа с атопичен дерматит.

За керма. Той също е предназначен за употреба на лице и тяло, но аз го ползвам само на тяло т.е на ръце, защото тази част ми е най-суха през зимата, а и в този размер опаковката е компактна за носене в чанта. Харесва ми как омекотява кожата и то дълготрайно, но е малко тежък и му трябва време за да попие добре, иначе оставя леко мазно усещане. Именно поради това за употреба на лицето за мен не е подходящ. Дори през този сезон. Това не прави продукта лош, само е ориентиран към хора със свръх чувствителна и суха кожа, на които не са им достатъчни леките хидратиращи продукти.

Заключението за мен, е че измиващият продукт е по-добрият или по-универсалният от двата. Независимо от предназначението за типа кожа, смятам, че едва ли би бил неподходящ и за хора без свръх суха кожа, особено през зимата. При крема стоят малко по-различно нещата. Ако кожата ви изисква по-богати и плътни текстури и искате дълбока и дълготрайна  хидратация, както и облекчаване на сухата ви и чувствителна кожа, то може би трябва да пробвате тази серия, ако все още не сте.

И двата продукта не съдържат парабени.

Това беше мнението ми за продуктите на Bioderma от серията Atoderm.
Ще се радвам да споделите и вие вашите!:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...