събота, 22 февруари 2014 г.

Балсам за устни Klorane

Привет отново,
имах нужда от време за да си създам мнение за балсама за устни на Kloranе, с който се сдобих внезапно в една аптека и искам да ви споделя впечатленията си за него дори и да не са "уау", защото до онзи момент не знаех, че Kloranе имат и такива продукти и ми беше много любопитно. И тъй като ми привършваха другите балсами, които ползвах ми се стори много добра идея да тествам някой нов. Даже и опаковката ми хареса в пастелно синият си цвят. До тук добре.

Когато го отворих веднага ми направи впечатление различната скосена форма на гилзата и балсама. На снимката може да не се забелязва, но е перлено-бял на цвят. Съдържа екстракт от т.нар poplar bud, което аз си превеждам като част от дървото топола, може би пъпките(ако някой знае по-точен превод моля да се включи). Количеството е 4 г.

Миризмата е нормална, не е неприятна. Нанася се добре на устните, но не много гладко и хлъзгаво както други балсами. Завършекът е перлен мат и стои малко бял, но слава Богу не много и не се врязва кофти в напуканите места на устните. Хубавото е и, че не лепне. Усещането обаче не е много хидратиращо, дори леко сухо. Някак си не чувствам дълготрайно хидратирани устните си, балсамчето бързо се изтрива.

На опаковката пише, че е хипоалергенен, но не виждам да е отбелязано, че не съдържа парабени. Има състав иначе от вътрешната страна , който ми е трудно да изчета поради кръглата форма, но все пак не открих съставки завършващи на "парабен".

В крайна сметка балсамът не е сред най-добрите, които съм ползвала от средния клас за мен лично, има и по-добри. Като плюс отбелязвам хубавата опаковка, но като минус ми се искаше една идея по-гладко да се нанася на устните. Това не прави продукта лош, по-скоро е въпрос на лично възприятие. Може би няма да си купя балсама втори път и защото има и други балсами, които бих искала да пробвам преди всичко.
Много ще се радвам да прочета и другия мнения за балсама за устни на Klorane!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...